Co obniża ciśnienie

brucek portal

Nie kombinuj!!. Moim zdaniem oryginalny wiatrak ma taki cug ze jest az z naddatkiem.Przeciez stojac obok siagnika kiedy pracuje na wolnych obrotach to juz daje rowno. Przy pracy na wysokich obrotach robi sie wichura. Jak juz masz rzeczywiscie problem z grzaniem to zrewiduj naped na pasku, umyj chlodnice. Sprawdz droznosc termostatu. Bardzo dobrym rozwizaniem jest pozadne wyplukanie chlodnicy( zeberek) myjka cisnieniowa. Ale nie nalezy przesadzic z cisnieniem. Kurz i brud na chlodnicy w znacznym stopniu obniza wydajnosc oddawania ciepelka. Druga sprawa to obieg powietrza . Wiatrak musi ciagnac tylko i wylacznie przez chlodnice!!. Jezeli obudowa wiatraka ma duza nieszczelnosc to wiadomo ze glowny cug bedzie szedl dziura a nie po wiekszym oporze przez zeberka.
Jezeli juz uprzesz sie na ten elektryczny wiatrak , to oczywoscie tez musi byc tak usytuowany zeby dawal wprost na chlodnice z niewielkiej odleglosci. Najlepiej jezeli bedzie usydulowany w gornaj czesci chlodnicy. Oczywiscie musi dmuchac w ta sama strone co oryginalny, czyli w strone silnika. Taki wiatrak dobrze zalozyc z wlacznikiem termicznym, zeby wlaczyl sie automatycznie przy odpowiedniej temperaturze. Tak zeby wspomoc ewentualne niedomagania oryginalnego.
Ale moim zdaniem to zbyteczne. Oryginalny jest wystarczajaco wydajny.

Złe doświadczenia. Jak pisałem wcześniej nie wytrwał 1000 km przy spokojnej, prawie miejskiej jeździe. Po naprawie gwarancyjnej działa całkiem dobrze ale mimo wszystko niesmak pozostaje.

Druga sprawa to jakość pracy - mam obecnie możliwość bezpośredniego porównania tego Duke'a do Psylo XC u-turn - generalnie ten sam amor (golenie, tłumienie, korona, nawet instrukcja serwisowania) różnica jedynie w skoku.
I niestety sprężyna powietrzna nie jest tak czuła jak stalowa, praktycznie nie wybiera małych nierówności. Może w przypadku wyścigów XC jest to pozytywny objaw (nie wiem, nie ścigam) jednak dla mnie amor kosztujący ~1000 zł ma wyłapywać wszystko. Owszem, można w Diuku obniżyć ciśnienie ale wtedy na większych korzeniach czy dziurach będzie dobijał.
Jak dla mnie sprężyna stalowa pozostaje jak do tej pory najlepszym rozwiązaniem i na pewno mój następny widelec będzie takową posiadał :)

rozumowanie miromalbork jest sensowne, ale pomijasz to, że w oponach mamy ciśnienie.

"Jeżeli chciałoby sie odchudzać dętki, to jak już, to helem - dlatego pisząc o odchudzaniu zacząłem pisać o odchudzaniu helem, a nie azotem.
Stosunkowa waga powietrza, azotu i helu wynosi kolejno 29, 28, 4"

te wartości są dla ciśnienia 1013hPa i 0*C. w oponach jest 3-4,5atm (chyba, ja nigdy nie mierzę) więc trzeba pomnożyć zbicie masy przez tą wartość. teoretycznie więc pompując opony wodorem możemy obniżyć wagę o (29-1)*4*Vdętki/22,4[dm^3] . jak się mylę to poprawcie :D

oczywiście ciśnienie jest wyższe tylko w kołach. no i koła z wodorem nie są zbyt bezpieczne :D


To chyba mamy inne webasta

Myślę, że wszyscy mamy takie same.

Generalnie jest tak:

1. Webasto uruchamia się jeśli otoczenie ma mniej niż 7 stopni (lub zaszły szczególne kombinacje wilgoć/ciśnienie itd. - za poradnikiem lub jeśli od ostatniego wyłączenia silnika wystąpiła choć przez chwilę temp.<7 - wg mnie) i silnik jest niedogrzany;
2. W szczególności - silnik jest niedogrzany z rana;

Dalej:

1. Webasto nie odpala od razu po stwierdzeniu powyższych warunków, lecz 1-2 minuty później;
2. Po wyłączeniu silnika Webasto się chłodzi aż się schłodzi, żeby mu temperatura nie zaszkodziła;
3. W szczególności może to trwać do 2-3 minut o których mowa;

...i zgadzam się, że chłodzenie jest formą pracy, choć Myjk użył skrótu myślowego przez pracę rozumiejąc główny jej nurt, czyli grzanie.

Więc:

1. "Resetowanie" Webasta w trakcie schładzania może spowodować, że się nie schłodzi;
2. A na pewno nie miało chłodzić się dla jaj, tylko po to, żeby się schłodziło;
3. A jednak się nie schłodzi bo go zresetowano;
4. Więc jak tak dalej będziesz robił to padnie, a jak nie, to opisz sytuację do firmy Webasto sugerując obniżenie kosztów produkcji;

Wszyscy mają rację

" />
">Starszy przyjechał i powiedział,że klient wszedł na mój rynek i trzeba obniżyc mocno ceny.Co bedzie dalej, nie wiem.
będzie dobrze co chwila słyszę od klientów co tak drogo i mówię to idźcie tam gdzie tanio albo byle jak, po paru miechach wracają bez ciśnienia na cenę

pewnie masz za ciężkie te rolki. Z tego co wiem to kompresji nie można tak po prostu podnieść, ale może ona się obniżyć, np. przez złe pierścienie, wtedy ciśnienie w cylindrze jest niskie, więc sprężanie powietrza się obniża, ma mniejszą moc. Mi po zimie chodził jak trzeba, ale wczoraj coś padło, jeszcze nie wiem co...


o jaką sondę chodzi ?
Jeszcze mam pytanko co do mnożnika.
po kalibracji mnożnik pokazało mi na 1.6 a ja go obniżyłem - jaki powinien być mnożnik dla tego silnika ?


Sonda lambda.
Nie będzie działać po obniżeniu mnożnika z 1.6 na prawie 1.2. Nie ma też mnożnika dla tego silnika - dla innego silnika też nie ma .

Mnożnik 1.6 po autokalibracji oznacza zbyt małe dysze, bądź zbyt małe ciśnienie gazu.

Polecam lekture instrukcji ustawiania instalacji STAG - wszystko jest szczegółowo i jasno opisane.

http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... ukcja_.pdf

wydaje mi się że raczej się dąży do obniżenia ciśnienia wraz z powiększaniem dyszy, dotyczy VALTEKÓW. Wu mnie taki zabieg sie bardzo opłacił, auto zyskało na przyspieszeniu zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów i przestały świrować wolne obroty.
jak widać z tabeli dotyczącej ciśnienia roboczego w stagu wychodzi średnia 1.08 bara.
http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... dyszPL.pdf
sumę ciśnienia w exelu podzieliłem na 122


Ja bym dodala jeszcze zminimalizowanie uzycia soli ;]
I tu ciekawostka. O ile wykazano, że zmniejszenie ilości soli w diecie może wpłynąć na obniżenie ciśnienia, to nie wykazano, że stosowanie soli ponad zalecaną normę to ciśnienie podnosi. W Hameryce właśnie zaczynają się procesy autorytetów, którzy twierdzili, że wzrost spożycia soli jest odpowiedzialny za epidemię wysokiego ciśnienia.


Ja w wielu źródłach z USA za każdym razem znajduję, że podział początkowy w 4EAT w Forku jest 90/10 i tego się trzymam chociaż nie wiem czy to nie jakieś ploty.


To właśnie pisałem: info o 90/10 pochodzi (głównie) z USA. Więc może tam jest inny soft w skrzyni...


Nie ma czegoś takiego jak podział poczatkowy w aucie bez centralengo dyfra


Ale sprzęgło wielopłytkowe może spinać mocniej albo słabiej (pracując w poślizgu), więc być może ma ustawioną wartość początkową na 10, 20 czy 80 procent i potem to tylko regulacja.

W linku od naLeśnika jest informacja, że sprzęgnięcie osi jest sterowane napięciem. Pytanie brzmi, czy to sterowanie jest rzeczywiście zerojedynkowe (jest napięcie - FWD, nie ma - AWD) czy w zależności od dawkowanego napięcia stopień zaciskania sprzęgła się zmienia.


To znaczy komputer to ciśnienie hydrauliczne podnosi lub obniża w określonych sytuacjach,


Sterowanie jest elektromagnetyczne. Więc może określone napięcie powoduje płynne zmiany sprzęgu?

To jest chyba taki problem, jak z kolejnymi generacjami Haldexa - pierwsza działała właśnie zerojedynkowo - jest/nie ma - i Octavie kręciły bączki. Potem udoskonalono (?) to na tyle, że już w trybie "zero" coś na tę tylną oś idzie. I w 4EAT jest pewnie tak samo.

" />Pij piwo, będziesz zdrowsza

">"Jak podaje internetowy serwis "Dziennika", jest przynajmniej siedem powodów, dla których panie powinny polubić piwo. Złoty trunek zawiera witaminy, ok. 40 związków mineralnych i żeńskie hormony - estrogeny.
dalej š


Jest siedem powodów, dla których każda kobieta powinna rozważyć wypicie kufla piwa dziennie:

1. Piwo zmniejsza ryzyko zawału

Badania pokazują, że w porównaniu z abstynentami ryzyko zawału serca u piwoszy jest o 40 do 60 proc. mniejsze. Aby zmniejszyć ryzyko wystarczy tylko pół litra dziennie.

2. Piwo uchroni cię przed udarem

Składniki zawarte w piwie pomagają uniknąć niedotlenienia części mózgu, skutecznie zmniejszając ryzyko udaru.

3. Piwo obniży ci ciśnienie

Umiarkowane spożycie piwa skutecznie obniża ciśnienie, twierdzą naukowcy.

4. Piwo zapobiega cukrzycy

Piwosze zapadają rzadziej na cukrzycę. Organizm dobrze przyswaja cukry zawarte w piwie i efektywniej wykorzystuje insulinę.

5. Piwo poprawia pamięć

Piwosze rzadziej zapadają też na Alzheimera i demencję starczą.

6. Piwo wzmacnia kości

Regularne picie piwa w chroni przed osteoporozą.

7. Piwo pozwala dłużej cieszyć się życiem

Ludzie, którzy piją dziennie jedną lub dwie szklaneczki piwa, żyją dłużej. Potwierdzają to wyniki 50-ciu eksperymentów."


I co Wy na to? nic tylko piwoo

wiem , że to był kiepski utwór

a czarna neska, jak ta kawa - śpi...!

(bo podobno kawa obniża ciśnienie )

dziękuję
za
białe szczyty!

za śnieżne pisty, szlaki, drogi, nartostrady !


za włoskość, która się okazała jednak francuskością

za te zdjęcia, za które bym zabił!!
bo jazda wzywała!

Inuś!
KOCHAM CIĘ

PS. a dziś - Jej święto - Jej- Gromnicznej!

A może po prostu czas na regulację silnika
Przy takim spalaniu ten silniczek powinien być dosyć dynamiczny.
Zmieniłbym równiez olej w skrzyni biegów na syntetyka, sprawdziłbym ciśnienie w ogumieniu ( podobno wskazane jest +0,2 At w stosunku dozaleceń producenta - ale o tym jest również wątek na Naszym Forum ), wymień filtr powietrza, ...
Powyższe zabiegi nie zaszkodzą, a i spalanie powinno się obniżyć

Zacząłbym zebiegi przy aucie od zrobienia skrzyni, a nie instalacji LPG - ale to moja opinia.

Regularne picie zielonej herbaty:




obniża ciśnienie tętnicze krwi

reguluje procesy trawienne stąd często jest stosowana jako lekarstwo w niestrawnościach

hamuje postęp osteoporozy, wzmacnia zęby i kości

ułatwia koncentrację i zapamiętywanie dzięki pobudzającemu działaniu na mózg

obniża poziom cholesterolu

obniża ryzyko wystąpienia zawału serca, zwłaszcza przy obecności czynników ryzyka takich jak palenie papierosów i otyłość


Herbata zielona zawiera polifenole, które unieczynniają wolne rodniki tlenowe – cząsteczki odpowiedzialne za procesy starzenia i powstawanie nowotworów. Ostatnio dowiedziono, że herbata zielona zawiera składniki hamujące działanie enzymu odpowiedzialnego za produkcję enzymu DHT. Jego podwyższona ilość jedną z przyczyn wystąpienia problemów z prostatą, łysienia androgenowego, trądziku i innych.

Łykam bardzo wiele rzeczy, standardowy zestaw w czasie okresu to:

cyclonamine 3 razy po 1 czasem więcej
wapno 3 razy po 1 na szklankę wody
rutinoscorbin ok 6 tabl. dziennie
skrzyp polny do picia - i to jest kiepskie bo bardzo obniża ciśnienie a ja niedociśnieniowiec jestem:-( ale nie ma nic skuteczniejszego niestety...poza tym...ciągle się po tym siusia......koszmar jakiś.....:-(

hemorigen za bardzo na mnie nie działał pozatym coś mnie w nim uczula...jakieś ziele musi tam być, złośliwe takie :-)

wit.c, wit.K i D3 oprócz tego wszystkiego

także pełen zestaw............

szkoda ze marne efekty

Copyright (c) 2009 brucek portal | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.